Wednesday, November 28, 2018

Wrap ring sling


Va scriu despre cum am transformat doua wrapuri lungi in ring sling si un wrap mai scurt (S4).
In primul rand nu vreau sa incurajez pe nimeni sa inceapa sa taie wrapuri, pentru ca nu este usor nici daca se pricepe cineva la cusut cu masina, dar in fine eu eram in criza de timp si cu mare determinare mi-am dat capul la taiat si cusut.
Prima data am taiat un wrap de S8, tot masuram care dimensiune este cel mai potrivit, dar in final am decis cat mai mare cu atat mai bine. La taiere prima perspectiva era ca noua mamica sa aiba macar un S4 si slingul cat iese pentru mine. Am masurat de trei ori sa fiu sigura ca il tai bine, urmand taierea oblica originala a wrapului (uite si un tutorial de pe youtube: https://www.youtube.com/watch?v=Lk13le0fZbY).




Dupa taiere am cusut tivul cam de aceeasi marime ca si cel existent. Pe cel de marime S4 am mutat middle markerul si l-am dat. La bucata ramasa am cusut tivul si l-am purtat trei luni ca si ring sling fara cusatura dupa inele. (https://www.youtube.com/watch?v=UEMiKJbXUJE)



Motivul pentru care m-am decis dupa un final sa il cos era faptul ca bucata de wrap ramasa era mai scurtut pentru mine, dar si inelele erau prea mari pentru acel wrap. Cu coaserea inelelor am mai castigat 10 cm. La acest wrap, fiind mai subtire am facut un umar plisat, sa am si eu un support mai rigid si i-am pus inele M. Va dau si linkul la tutorialul ce am urmarit cred ca o luna pana am pus mana pe wrap sa il cos: https://www.youtube.com/watch?v=tKd3Q67wzqo. Ring slingul a iesit ca si marime 190cm pe latura lunga.



Al doilea wrap la taiat a venit in momentul in care am putut sa cumpar un wrap de suflet, iar micul meu baietandru nu a mai vrut nici cum pe spate numai in laterala. Acesta era un wrap mai gros, asa ca am decis ca incercam Eesti-style shoulder, care e un fel de mijloc intre cel plisat si cel gathered. (https://www.youtube.com/watch?v=2F0VnbygyE0) Nu a fost o misiune foarte usoare imi parea si mai rau de acest wrap, iar plierile de pe laturi impreuna cu libertatea din mijloc m-a cam incurcat. Wrapul este de 230 gr/m2, dar se simte mai grosut, poate din cauza inului, asa ca a primit inel L.



No comments:

Post a Comment