Friday, March 2, 2012

egy templom újra álmodása


Történt, hogy a múlt évben jó helyt voltam-jó időben.


Ott kezdem, hogy nem az én ötletem volt, munka gyanant kaptam a feladatot, a cégnél ahol dolgoztam: "fessük" újra a templom freskóit, mivel legutolsó festésnél lemosták az összes festményt!  Minden rendben, amíg nem kap az ember egy 7x5cm-s FF képet (sajnos csak az új kollázst mutathatom "Jézus hegyi beszéde" a két kis karikával az oldalán).


 A munka március elejétől július 1-i avatásig tartott. Sok mindenki sok mindent szeretett volna, de megpróbáltam a jóízlés keretein belül maradni ... íme ... ez lett belöle.
A "Hegyi beszéd"-en kívül, a többi festmény kollázsa jelenet címek alapján készült. Az oltárral szemben, pedig, kérésre, egyik oldaltra csíksomlyói Szűz Mária és a másik oldalra Szent István került.



A kórusnál készült el csak az ablak, annó ilyen volt minden ablak körül ... szerencsénre ez a típusu festéket nem lehetett lemosni teljesen. (Innen a boltívek mintája is)





 És itt az avatas napja ...

 
Az utolsó két fotót utólag köszönöm Farkas Antalnak. Akinek esetleg bármi képe van a templom régi freskóiról szívesen fogadom.

No comments:

Post a Comment